Het Brabants rood-wit vormde letterlijk de rode draad door het hele event. De entourage, catering en entertainment werd gebaseerd op de Brabantse vlag, het evenement ademde de onmiskenbare Brabantse gastvrijheid. De CHV Noordkade was hiervoor de locatie bij uitstek: een mix van historie, kunst en cultuur. Combinatie van food en bedrijfsleven. Gasten werden van begin tot eind geïnspireerd in deze bijzondere venue. Inspirerende merk activatie Het merk Brabant werd op het netvlies van de bezoeker gebrand. Alle zintuigen werden geprikkeld en gebrandmerkt met Brabants rood-wit. Brabantse innovatie werd doorgezet in de bijzondere animaties met de nieuwste interactieve 4D technologie. Brabantse innovatie omzetten in een ultieme beleving Op culinair vlak werden zintuigen geprikkeld met een eetbeleving waar het Brabants rood-wit samen tot verrassende smaaksensaties leidde. Verschillende merkwaarden werden in de hapjes verwerkt: letterlijk innovatieve karakter van Brabant proeven, en de landelijke sferen ‘plukken’.

LOCATIE EVENEMENT

CHV NOORDKADE, VEGHEL

Ruimte: Koekbouw
Oppervlakte: 1.300 m2
Capaciteit:
Maximum 1800 gasten
Vergadering / Theater: 1.000 gasten
Diner: 800 gasten
Catering: roem events


De Koekbouw is de ruimte op de CHV Noordkade die zich uitstekend leent voor grotere evenementen. Als je de Koekbouw binnen stapt, raak je direct geïmponeerd door de uitstraling en de mogelijkheden. De vloeren zijn vlak gemaakt voor uw gemak, maar de industriële look is in originele staat gebleven. Oude elementen gecombineerd met het comfort van nu maken de Koekbouw tot een multifunctionele, karakteristieke locatie. De negentig jaar oude mengvoederfabriek is een bijzondere locatie met een rijke geschiedenis.