Van 1 t/m 18 december vond de Biënnale Veghel plaats, in de Koekbouw op de CHV Noordkade. Deze imposante hal werd door Van Loon Galleries getransformeerd tot een chique expositie van diverse kunstobjecten. Dat deze expositie succesvol was bleek uit de grootse opkomst, van maar liefst 20.000 bezoekers. roem events was eventpartner van de Biënnale en organiseerde in een zelf gecreëerde pop-up Brasserie met publiekscatering en diverse ontvangsten voor sponsoren en bedrijven.

Tijdens de Biënnale Veghel introduceerde roem events TryLikes. Dit is een beoordelingssysteem waarmee je real-time customer feedback meet. Hierbij stelden wij één duidelijke vraag per keer: ‘Bent u gastvij ontvangen?’ of ‘Komt u de volgende keer weer?’. De bezoeker beantwoordde deze vraag direct met een like of dislike. Via een online dashboard kon roem direct anticiperen op de feedback van deze bezoeker. Overall werd de Biënnale Veghel beoordeeld met 96% like! Een geweldig resultaat; daar zijn wij erg blij mee!

Trylikes op de biennale

Bekijk hier een impressie van de Biënnale Veghel en de Biënnale Brasserie:

 

Tags:

Word
geïnspireerd