roem events werd uitgedaagd om mee te denken over de invulling van de opening van de showroom van Eurobad. Zodoende creëerden wij een veelzijdig programma voor twee dagen, waarin de merkwaarden van Eurobad tot leven kwamen. Inspiratie Het event stond in het teken van innovatie, trends en inspiratie. Deze kernwoorden vond men terug in de inrichting, uitstraling en programma van het evenement. De opening van de geheel verbouwde showroom stond daarbij centraal. Tijdens de receptie werden opdrachtgevers op verschillende manieren geïnspireerd. Tussen de nieuwe sanitair opstellingen in de showroom werden hiervoor inspiratieplekken ingericht. Omdenken Enthousiaste vertegenwoordigers van de merken in de showroom namen gasten mee in de wereld van trends en innovatie en triggerden hen tot ‘out of the box’ denken. In de tent naast de showroom konden gasten een enerverende Ted-talk bijwonen. Een dynamische spreker deelt zijn kennis, passie en baan doorbrekende ideeën met de gasten en liet hen net iets anders naar de markt kijken. De opening werd uiteindelijk afgesloten met een knalfeest voor alle medewerkers, familie en vrienden.